Gyakori kérdések
Összegyűjtöttük és megválaszoltuk a leggyakrabban feltett kérdéseket webáruházunkkal, valamint az online rendeléssel kapcsolatban.
Kattints a kérdésre a válasz megtekintéséhez
Van lehetőség személyes csomagátvételre??
Nincs. Árainkat úgy tudjuk alacsonyan tartani, hogy nincs üzletünk, rezsink, az alkalmazottak után fizetendő munkabérünk és járulékaink stb. A megvásárolt termékeket futárszolgálattal küldjük el neked.
Mi van a "Fiókom"-ban??
Itt adhatod meg a számlázási címedet, itt követheted nyomon a rendeléseidet, és megváltoztathatod a jelszavadat is.
Miért kell regisztrálnom??
Áruházunkban csak regisztrálás után tudsz vásárolni. A regisztráció a biztonságot szolgálja.
Milyen fizetési lehetőségeket kínál az oldal??
Áruházunkban csak banki átutalással tudsz fizetni. A lehetséges fizetési módokat igény szerint bővítjük.